Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van AZaussie - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Spijkenisse, Nederland van AZaussie - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg

12 September 2014 | Nederland, Spijkenisse

De cijfers van de klok op mijn laptop staren mij aan. Het is nu precies 01:00. Hoog tijd om eigenlijk naar bed te gaan, maar woorden woelen in mijn gedachten en gevoelens voeden mijn emoties. Morgen zit of lig ik in een vliegtuig. Wat een gekke gedachte. Ik kan het me eigenlijk nog niet voorstellen. De afgelopen dagen heb ik drukke, maar gezellige dagen gehad. Familieleden en vrienden heb ik voor het laatst dit jaar bezocht. Vandaag ben ik nog bij mijn broerlief geweest en zijn vrouw en kinderen. Lekker gek doen met de kinderen. Om heel eerlijk te zijn, heb ik ook nog een potje gek gestoeid met mijn broer en hard verloren. Het was een fijne laatste dag in Nederland. In de avond ben ik met mijn lieve vriendin in Utrecht geweest. Een hele fijne en goede avond. De tijd was kort, maar er komt zeker een vervolg lieverd! Nog steeds kan ik mij niet voorstellen dat ik over een aantal uur in het vliegtuig zit. Mijn broer vroeg mij: 'Wat zal je het meest gaan missen?' Een goede vraag. Ik denk dat ik de luxe en het comfort ga missen die ik hier in Nederland heb. Een huis/kamer waar je thuis kan komen en kan uitrusten. Het gevoel van het bekende en alles gaat zoals het gaat. De sleur waarin je snel terecht kan komen: Werk, Thuis, Vrienden/Familie, Slapen. Een bepaalde structuur die het leven richting geeft, wat dan ook wel weer rust geeft. Natuurlijk ga ik mijn familie/vrienden en lieve vriendin missen! Toch voel ik mij gezegend met hen en weet ik dat zij niet weg zullen gaan óf weg zijn als ik terug kom! Wat mij het meest benieuwd is hoe God zal werken
door mijn reis heen. Zal en kan ik God vertrouwen, wanneer de comfort wegvalt? Zal mijn vertrouwen in Hem steeds meer toenemen? Deze reis naar Australië wil ik in Zijn handen leggen.

Lieve mensen, lieve lezers, bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om dit verhaaltje te lezen. Ik hoop jullie allen weer eens te zien als ik terug kom uit Australië (laat ik nu eerst maar eens naar Australië vliegen!). Ik wil jullie bovenal Gods zegen en vrede toe bidden! Bedankt voor al jullie gebeden en liefde!

  • 12 September 2014 - 06:39

    Evelien:

    Ga met God, lieverd. Dan ga je goed :)
    Gezegende vlucht en behouden aankomst!

  • 12 September 2014 - 09:28

    Eline K:

    Een hele goede reis, geniet van je tijd daar en van al het moois daar. Kijk nu al uit naar al je verhalen! Liefss van Eline.

  • 12 September 2014 - 09:51

    Marina:

    Arno, Een hele goede en gezegende tijd daar! Enjoy, have fun!

  • 12 September 2014 - 10:35

    Geert:

    Ha broeder! Een hele gezegende vlucht en goede reis gewenst. "Stel de Heere voortdurend voor ogen, omdat Hij aan je rechterhand is, zul je niet niet wankelen" - Ps. 16:8. God bless you!

  • 12 September 2014 - 15:04

    Nathalie:

    Heel veel zegen! Hele fijne reis en een fijne tijd daar :)

  • 12 September 2014 - 18:22

    Rachel:

    Ik ga je missen! Goed reis ;-) Heel veel succes en genienten van.

  • 12 September 2014 - 21:47

    Gea En Kees Jan:

    He Arno, heel veel succes en Gods zegen tijdens de reis. Geniet ervan en doe lekker veel ervaring op. Succes met je jet lag ha ha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Spijkenisse

Mijn eerste reis

Mijn eerste reis naar Australië!

Recente Reisverslagen:

05 December 2014

Goodbye Darwin

04 December 2014

Overdenking Aus

01 December 2014

Darwin

28 Oktober 2014

Foto' ss

15 Oktober 2014

Chapter 7: Vast onderweg

Actief sinds 17 Aug. 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 4341

Voorgaande reizen:

12 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: